Skip to Content
flagi Polish English French German Russian Slovak Hungarian Regulus Ukraine

Menu

ŻYWOTNOŚĆ - PONAD 50 LAT

Warunki gwarancji

GWARANCJA 25 LAT!!!

Wymienniki kanałowe REGULUS®-system objęte są 25-letnim okresem gwarancji. Gwarancji podlega szczelność układu wodnego grzejników. Żywotność Regulusów porównywalna jest do żywotności instalacji z miedzi i może wynieść nawet kilkadziesiąt lat!

WARUNKI GWARANCJI

REGULUS®-system s.j. z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Grażyńskiego 51, udziela gwarancji na swoje produkty:  wodne grzejniki centralnego ogrzewania REGULUS®-system.

Producent deklaruje, iż grzejniki REGULUS®-system wytwarzane są zgodnie z wymaganiami normy europejskiej EN-442.

Gwarancja producenta obejmuje szczelność układu wodnego grzejników. Okres gwarancji jest zróżnicowany i w zależności od miejsca zastosowania grzejników wynosi:

GWARANCJA 25 LAT na wymiennik kanałowy (grzejnik) zamontowany w obiektach o mikroklimacie charakteryzującym lokale mieszkalne, biurowe, urzędy itp.

GWARANCJA 10 LAT na wymiennik kanałowy (grzejnik) zamontowany w obiektach o ponadprzeciętnej wilgotności powietrza oraz o zwiększonym reżimie higieniczno-sanitarnym jak baseny, myjnie, suszarnie, jednostki pływające, lokale usługowe oraz wszelkie obiekty przemysłowe w tym infrastruktura portów.

GWARANCJA 2 LATA na pozostałe elementy systemu (podesty, wanny, ramki).

  1. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
  2. Uprawnienia gwarancyjne klienta muszą być realizowane za pośrednictwem firmy, w której dokonano zakupu. Bezpośrednio u producenta wyłącznie w przypadku likwidacji punktu sprzedaży, w którym dokonano zakupu.
  3. Bieg gwarancji rozpoczyna się z datą zakupu, uwidocznioną na dokumencie zakupu. Uprawnienia gwarancyjne bez okazania dokumentu zakupu wraz z potwierdzoną Kartą Gwarancyjną nie będą zrealizowane.
  4. W razie wystąpienia w okresie objętym gwarancją zjawiska, które obejmuje gwarancja, reklamującemu Użytkownikowi przysługuje wymiana wymiennika na nowy, tego samego typu.
  5. Nowy wymiennik będzie wydany Użytkownikowi w miejscu zgłoszenia usterki w przeciągu 14 dni od daty zgłoszenia. Użytkownik w chwili odbioru nowego wymiennika zobowiązany jest do zwrotu wymiennika reklamowanego chyba, że zdarzenie ma miejsce w okresie trwającego sezonu grzewczego. W takim przypadku zwrot nastąpi po dokonaniu faktycznej wymiany.
  6. Producent pokryje koszt samej wymiany reklamowanego wymiennika na nowy, wolny od wad po otrzymaniu stosownego rachunku. Wartość takiej usługi musi zostać wcześniej z Producentem uzgodniona.
  7. Gwarantem armatury regulacyjnej są ich producenci.
  8. Producent nie odpowiada za niewspółmierność wymiaru pomiędzy podestem a obramowaniem spowodowaną błędami montażu. Podesty i ramki charakteryzuje pasowanie luźne (ok. 1 mm). Szerokość wewnętrzna obramowania podestu jest ściśle określona i wynosi:
    dla typoszeregu SOLO – 243 mm;
    dla typoszeregu DUO, QUATTRO – 343 mm;
    dla typoszeregu DUBEL – 393 mm;
    dla typoszeregu TRIOVENT, QUATTROVENT – 293 mm .
  9. Gwarancją bezawaryjnego działania systemu ogrzewania kanałowego jest utrzymanie w czystości kanałów grzewczych. 
  10. Firma REGULUS®-system zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w swoich produktach bez wcześniejszego powiadamiania.

GWARANCJĄ NIE SĄ OBJĘTE

  1. Jakiekolwiek wady powstałe w wyniku użytkowania produktu niezgodnie z przeznaczeniem. Dopuszczalne parametry pracy instalacji: temperatura wody – 110°C, ciśnienie robocze – 1,5 MPa.
  2. Wady i niedogodności powstałe na skutek niewłaściwego montażu (niezgodnego z instrukcją montażu dołączoną do produktu) i niewłaściwej regulacji hydraulicznej grzejnika oraz zanieczyszczenia wody w instalacji.
  3. Wady powstałe na skutek niewłaściwego podłączenia elektrycznego – wersja CANAL VENT.
  4. Nie podlegają wymianie gwarancyjnej produkty uszkodzone mechanicznie.
  5. Gwarancja traci moc natychmiast, gdy Użytkownik lub ktokolwiek inny, bez upoważnienia, dokona przeróbki lub naprawy produktów firmy REGULUS®-system.
  6. Gwarancja traci moc w przypadku, gdy sieć centralnego ogrzewania, w którą wpięte są grzejniki REGULUS®-system, pozbawiona jest filtra mechanicznego zamontowanego na zasilaniu.
  7. Nie podlegają wymianie gwarancyjnej podesty drewniane składowane lub eksploatowane
    w niewłaściwy sposób – w warunkach wysokiej wilgotności lub bez odpowiedniego zabezpieczenia chemicznego drewna. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia elementów (podesty, ramki). Gwarancja nie obejmuje naturalnej pracy podestów drewnianych.

NIE WPŁYWA NA BIEG GWARANCJI

  1. Zamontowanie na zewnętrznej powierzchni grzejników REGULUS®-system dowolnego typu podzielników.
  2. Zamontowanie grzejników REGULUS®-system w układach otwartych c.o.
  3. Zamontowanie grzejników w układach zasilanych bezpośrednio z miejskiej sieci c.o. bez pośrednictwa wymiennika ciepła.
  4. Okresowe spuszczanie wody z układu c.o., o ile inne elementy instalacji dopuszczają taką operację i nie powoduje to ich korozji.
Użytkownik otrzymujący produkt wraz z Kartą Gwarancyjną akceptuje wszystkie powyższe warunki udzielonej gwarancji.
post-bottom-line